poniedziałek, 4 czerwca 2012



29 grudnia 2009
Wkrótce nowy rok, aby był lepszy niż ten który odchodzi.Mijający dla mnie był okropny , dopiero teraz zobaczyłam jak mogę polegać na znajomych, koleżankach a nawet rodzinie .Jakoś tak się stało że wszyscy o mnie zapomnieli , no ale cóż prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie-jak to mawiają.Rok ten dał mi dużo do myślenia , czasami mam wrażenie , że nikt mnie nie rozumie mam ochotę spakować się i uciec jak najdalej od wszystkich.W niedziele czytałam pięknego bloga , napisała go kobieta, która przez 8 lat walczyła z rakiem jajników , leczenie przechodziła strasznie , ale nigdy się nie poddawała walczyła do końca, tak bardzo chciała żyć , ja jej zazdrościłam jednego, tego że miała wokół siebie tyle wspaniałych ludzi którzy do końca jej nie zostawili , wspierali ją w każdy możliwy sposób.Dlaczego takich ludzi jest tak mało?
kinga (21:59

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz