poniedziałek, 4 czerwca 2012


15 marca 2010
Zima znów wróciła,kiedy wreszcie przyjdzie wiosna?
U mnie powoli do przodu, dziś byłam u okulisty .To co usłyszałam było dla mnie ogromnym zaskoczeniem , oczywiście pozytywnym.Otóż okazało się że nie ma żadnych zmian w moim oku , wszystko wróciło do normy jak przed terapią , z moją siadkówką na dzień dzisiejszy jest jak najbardziej w porządku.Mam nadzieję że tak już zostanie.Chociaż okuliści powiedzieli mi że ta zmiana w siadkówce zostanie na zawsze .Okazuje się , że tak naprawdę nie mają takiej wiedzy na temat uszkodzenia oka interferonem i powrotu pola widzenia po odstawieniu leku.Aby takich pomyłek zdarzało się jak najwięcej.Podsumowując mój przypadek uważam że trzeba walczyć o swoje leczenie i czasami warto zaryzykować.Wspominałam już kiedyś , że ze względu na to oko właśnie chcieli mi zabrać leczenie po 9 zastrzyku , ale wstawiła się za mnie druga doktor i zostało pociągnięte leczenie prawie do końca.Oczywiście działo się różnie z tym okiem na terapii , ja nic nie mówiłam hepatologowi , aby nie zabrał mi szansy na dalsze leczenie.Bardzo ryzykowałam tym , wiedząc że nawet mogę stracić wzrok w tym oku , ale opłacało się.Nie wolno tak łatwo się poddawać i czasami warto podejmować decyzje wbrew wszelkim zasadą.
Wiem że ten blog czytają ludzie którzy są na początku tej drogi z hcv , chciałabym im powiedzieć aby mojego bloga nie traktowali jako przykładu , gdzie wszyscy będą przechodzić tą terapie tak jak ja.Takie uboczne skutki leczenia jakie ja przechodziłam , zdarzają się jedynie w 30% leczonych.Wiele ludzi przechodzi terapie bez żadnych skutków , po prostu oni idą przez to jak burza i nic im nie dolega.A że akurat mi się to przydarzyło , no cóż widocznie na kogoś musiało paść ,hehe.I jeszcze jedno , proszę tych czytających którzy nie są chorzy , jeśli mieliście kiedykolwiek usuwany ząb , robiony tatuaż , jakiekolwiek operacje , zabiegi czy też przetaczanie krwi , zróbcie sobie badania na hcv .Kosztują  jedynie 30 zł albo aż 30 zł . Ale warto , ja wiem że mam tego wirusa i dostałam szanse na zmierzenie się z nim .A wy nie macie takiej szansy na podjęcie takiej walki , gdyż nie wiecie czy macie hcv.Tysiące ludzi żyje w nieświadomości .Ale można to zmienić , wystarczy tylko chcieć.
kinga (21:11)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz