poniedziałek, 4 czerwca 2012



15 stycznia 2010
Jestem   po 39 zastrzyku.Dalej jestem słaba i szybko się męczę , na szczęście z dołka udało mi się wyjść.Natomiast nerwy- szkoda gadać , dziś np . wolno mi chodzi net więc wkurzam się strasznie , mam ochotę wywalić kompa przez okno.Wczoraj postanowiłam policzyć ile mam skutków ubocznych na mojej terapii oto one:
Zaburzenia metaboliczne-utrata apetytu
.......................psychiczne-obniżony nastrój , zła samoocena, poczucie beznadziejności
                                  -bezsenność , niepokój
.......................układu nerwowego-ból głowy, trudności z koncentracją , zawroty głowy
.......................układu oddechowego-kaszel
.......................żołądka, -nudności , bóle brzucha , utrata masy ciała
.......................skóry-utrata włosów, świąt , suchość skóry
........................mięśniowo-szkieletowe- bóle stawów , mięśni
........................ogólne -gorączka , osłabienie,zmęczenie,dreszcze,podrażnienia w miejscu                                           wstrzykiwania, drażliwość , łatwe denerwowanie się
Zakażenia-zakażenie górnych dróg oddechowych , grzybiczne jamy ustnej.
Zaburzenia krwi-zmniejszona liczba płytek krwi, wbc, hemoglobiny, neutrofile, 
Zmiany emocjonalne,   nastroju , agresja , pogorszenie pamięci, omdlenia, koszmary nocne, senność, 
Ból oka , suchość oczu, toksyczne uszkodzenie siatkówki. 
Zaburzenia serca- przyśpieszona akcja serca , kołatanie serca.
Katar, ból gardła,krwawienie z nosa,ból w plecach,bóle w klatce piersiowej. uderzenia gorąca, wzmożone pragnienie ,nadciśnienie,zaburzenia czynności wątroby.
Czyli nazbierało się trochę tego , dodam iż toksyczne uszkodzenie siatkówki zdarza się 1 na 10 000, czyli bardzo rzadko . W sumie jestem bardzo ciekawa ile osób tak naprawdę przechodzi aż tyle skutków ubocznych co ja. Myślę , że ludzie się nie przyznają do nich.Nie chcą straszyć innych. Ja jednak chcę powiedzieć ile ich mam.


kinga (22:56

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz