poniedziałek, 4 czerwca 2012


15 maja 2010
Znów zimno ponuro i szaro,nie mogłam się doczekać wiosny , a tu proszę jaka ta wiosna.Czy już nigdy nie będzie ciepło?
 Humorek mam coraz lepszy ,robiłam sobie test , czy mam depresje wynik negatywny i całe szczęście , bo jeszcze depresji mi do szczęścia potrzeba.Odstawiłam 1 tabletkę hydroksyzyny , gdyż nie mogłam spać po niej i proszę jakby ręką odjął .Zasypiam jak suseł , także mój zły nastrój pewnie był z przemęczenia .Ile można spać po 4 godziny na dobę?Niestety ja tak spałam z pół roku , za dużo .
W tym tygodniu zmarł aktor Maciej Kozłowski, który chorował na hcv,nie udało mu się , przegrał z tą podstępną chorobą .Nie powiem , ale ta wiadomość mnie przybiła .Strach , aby wirus nie wrócił , obawy ile ja będę z nim żyła.Myślę że każdy z nas zakażonych hcv zadaje sobie takie pytania , tylko nikt głośno je nie wypowie.

kinga (19:43)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz