wtorek, 5 czerwca 2012


16 marca 2011
Tak szybko mijają dni ,czas tak szybko leci a ja nie mogę nadążyć za tym wszystkim .Dopiero była niedziela a już jutro czwartek.Nie wiem czemu tak się dzieje, czy to może tak że robię się coraz starsza?Przeraża mnie starość ,ten mijający czas.Tak sobie myślę czasami ,że niedawno moje dzieci były takie małe ,a tu już nastolatki wyrosły.Szkoda że tak to płynie nie ubłagalnie ,że nie można zatrzymać tego wszystkiego.A może  ja nie mogę się przyzwyczaić do miasta bo tu wszyscy gdzieś biegną ,rok temu mieszkałam na wsi tam czas płynie wolniej.A może brak mi słońca i tej wiosny i tak mnie wzięło na refleksje?Chyba że to początek jakiejś depresji albo przemęczenie zimowo -wiosenne?Ech wiosna- gdzie ty jesteś?
kinga (19:04

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz